سفارش تبلیغ
صبا ویژن
اندیشه، روشنی می آورد و غفلت، تاریکی . [امام علی علیه السلام]

غم صدا - شاخ رپ خونها shke rap khona

Powerd by: Parsiblog ® team.
غم صدا(شنبه 86 شهریور 24 ساعت 12:0 عصر )

دلم شکستس امشب باز نامیزونم             غم تو گلوم گیر کردو ولی باز می خونم

صدام خستس چشام باز نیست بستس        بستس چشام خستس پاهام  پس

باز بیا امشب باهام    میخوام غم صدام همه رو کر کنه     اسمون ترک بخوره از غم  تب کنه

تب غمیکه غم تنیکه         هوا تاریکه لبات باریکه     حرفات درست مثله ماریکه نیش میزنه ادمو

ولی نیشش بد تره پس بزن عقرب دردش کمتره

 

0 امیدوارم از شعرم خوشتون بیاد                                                                          (دارناتولا)


» میعاد دارناتولا
»» نظرات دیگران ( نظر)


لیست کل یادداشت های این وبلاگ
مر?ض?
غم صدا
مردان

بازدیدهای امروز: 0  بازدید
بازدیدهای دیروز: 4  بازدید
مجموع بازدیدها: 4197  بازدید
[ صفحه اصلی ]
[ وضعیت من در یاهو ]
[ پست الکترونیک ]
[ پارسی بلاگ ]
[ درباره من ]

غم صدا - شاخ رپ خونها       shke rap khona
میعاد دارناتولا
من از رپ خوشم میاد .از خودمم خوشم میاد.دروغ نمی گم.صدام خوبه .از دروغ بدم میاد .افتابو دوست دارم
» اشتراک در خبرنامه «
 
http://hadikazemiweb.blogfa.com

کد آهنگ در وب نوا

http://hadikazemiweb.blogfa.com